CRM for overblikkets skyld

Mange virksomheder vælger at benytte et CRM system, til at holde styr på alle deres kunder og relationer. Noget af det første, som man vil opdage når man skal ud og vælge et CRM system er, at det er en jungle, og det kan være svært at finde vej.
Alle producenter lovpriser naturligvis sit eget produkt, og blandt alle disse lovprisninger, kan det selvfølgelig være svært at finde ud af, hvilket produkt der faktisk passer bedst til ens behov.
En god start kan derfor være, at se på hvordan priserne er på de forskellige produkter. Man kan eksempelvis forestille sig, at man skulle starte med at system i den billigere ende, og så satse på at teste basisfunktionerne. På den måde, kan man jo hurtigt finde ud af, hvad man egentlig har behov for ved et CRM system.
Det betyder også, at et CRM system ikke behøver at være voldsomt dyrt. Samtidig kan man også sige, at dyrere ikke nødvendigvis er bedre. Det handler hele tiden om, at holde det op imod sit faktiske behov.

calendar-1486888